Režisér Craig Gillespie (Milionový nadhazovač, Noc hrůzy) přichází se svým snímkem „Já, Tonya“, ve kterém přibližuje komplikovaný příběh Tonyi Hardingové a snaží se její činy trochu polidštit. Otázkou však zůstává, do jaké míry je tato verze příběhu Tonyi Hardingové pravdivá.

Film „Já, Tonya“ provází diváky životním příběhem kontroverzní krasobruslařky Tonyi Hardingové (Margot Robbie), která jako vůbec první američanka zvládla provést skok trojitého Axela. Do paměti veřejnosti se ovšem dostala také kvůli svému nemístnému vystupování na veřejnosti a poté především z důvodu skandálu, kdy došlo k napadení její soupeřky Nancy Kerriganová. Film „Já, Tonya“ nám nabízí příběh, jehož dějová linie vychází především z vyprávění Tonyi Hardingové (Margot Robbie) a jejího exmanžela Jeffa Gilloolema (Sebastian Stan). Před nás je tak představen zcela nový úhel pohledu na celý skandál a je poměrně diskutabilní, jak moc se zakládá na pravdě.

Snímek australského režiséra Craiga Gillespieho (Milionový nadhazovač, Noc hrůzy) nám představuje životní dráhu Tonyi Hardingové (Margot Robbie) zajímavým způsobem – v průběhu filmu je hlavní dějová linie přerušována pohledem pěti hlavních protagonistů na konkrétní situace, – samotnou Tonyou Hardingovou (Margot Robbie), bývalým manželem Tonyi Jeffem Gilloolem (Sebastian Stan), její matkou LaVon Goldenovou (Allison Janney), jejím ex-bodyguardem Shawnem (Paul Walter Hauser) a její bývalou trenérkou Dody Teachmanem (Bojana Novakovic). Zde se názory jednotlivců dostávají do kontrastu a divákovi je hezky zobrazeno, jak náročné až nemožné někdy může být dobrat se pravdy.

Celý snímek působí velice autenticky, běží svižným tempem, je napínavý. Jako velké plus hodnotím také soundtrack, který je plný známých rockových balad (Dire Straits: Romeo and Juliet, Bad Company: Shooting Star a mnoho dalších) a velice příjemně doplňuje dějovou linii.