Musím uznat, že PR kampaň snímku Thor Ragnarok byla opravdu prvotřídní, o filmu věděli všichni a 80. stylizace byla jen třešnička na dortu.

Jak už jsme se mohli mnohokrát přesvědčit, studio Marvel má vše pevně pod kontrolou a pro filmové fanoušky, jako jsme my, to jsou druhé Vánoce. A nikomu více nepřeji úspěch, než právě jim, protože si to zaslouží.

Jediné, co se Marvelu nepovedlo, byl právě druhý díl Thor, který byl úplně tuctový film se špatnými triky a ještě horším scénářem. Naštěstí vedení studia pochopilo, že udělali chybu a natáčení dalšího dolů stopli a vyměnili režiséra, scénáristu i ty herce. Zda tento risk vyšel, to se teď dozvíte.

Dle mého názoru to bylo to nejlepší, co mohl Marvel podniknout. Pořídili si nový tvůrčí tým v čele s režisérem Taika Waititi, ten pochází z Nového Zélandu a zatím režíroval malé nezávislé filmy. To opravdu chtělo odvahu. Právě režisér Taika Waititi přinesl do komixoveho rybníčku něco, co tu ještě nebylo. Defakto udělal z Thor Ragnarok takovou týmovou buddy movie, což asi málo kdo čekal. Asi ne každému se to bude líbit, mě humor v Thor Ragnarok opravdu sedl a skoro u každé věty jsem se usmíval, což už se mi dlouho nestalo. Pokud se Vám líbili vtípky v Strážci galaxie, určitě budete spokojeni i zde.

Že to tak dobře šlape, za to můžou opravdu výborní herci, nový Thor: Chris Hemsworth je v pohodě, ani si nevšimnete, že ho hraje jiný herec. Mě osobně mnohem více zaujal Hulk a Valkýra, s nimi je spojený i zajímavý konec, více o ději opět neřeknu, je mi líto. 🙂 Co se týká CGI ty jsou opět vrcholem dnešní filmové tvorby. Tu výraznou stylizaci co se týká obrazu a zvuku a různých filtrů, je to tak jiné a originální, že se Vám to určitě bude líbit. Mrkněte se na nějaký trailer k Thor Ragnarok a pokud se Vám bude stylizace líbit, bude se Vám líbit i celý film.

Jediné mínus, co mne napadlo, je asi děj. Ten trochu upadl do pozadí, před audio a video hody, ale co když je to cool a sranda a hlavně Vás to na těch 130 minut krásně zabaví. 🙂