Reese Witherspoon, bývalý manžel, tři mladí nájemníci a dvě dcery se snaží o příjemnou komedii, která mě neoslovila tak, jak jsem doufal. Reese se přestěhuje z New Yorku zpátky do vily svého zesnulého otce v Los Angeles, který byl slavný režisér. Na oslavě svých narozenin se s kamarádkami seznámí se třemi mladými muži snažící se prorazit ve filmovém p ůmyslu. Následující den nechá Reese mladíky u ní bydlet v hostinském domě.

S jedním si začne Reese románek, druhý si vytvoří s její dcerou vztah strýc-neteř a ten třetí se ve filmu úplně ztrácí. Do toho všeho se vrátí její manžel, který se chce opět stát součástí rodiny. Komedie miluji a rád se na ně dívám. Nejlepší jsou ty pohodové, které jsou vtipné a na konci filmu máte příjemný pocit. Tyto podmínky splňoval Stážista z roku 2015, kterého natočila Nancy Meyers – matka Hallie Meyers-Shyer. Hallie je autorka komedií Po čem ženy touží, Lepší pozdě nežli později, nebo Nějak se to komplikuje. V jejích 30 letech je film Který je ten pravý první pokus o romantickou komedii, ale podle mě se jí nepodařil tak, jak mohl. To ale neznamená, že v budoucnu nenatočí nějaký skvělý film!

Z hlediska hereckého výkonu se mi nejvíc líbila Reese Witherspoon, které tato role sedla. Stále jí to ohromně sluší a hraje postavu, kterou umí výborně ztvárnit: roztomilou, milou ženu s problémy ve svém životě. Ostatní herci jsou pochybní. Milenec Reese je nesympatický, druhý mladík je v pohodě, ale žádná sláva, a ten třetí je tam zbytečný. Její dcery jsou milé, ale řeči o antidepresivech pro malou holčičku se mi nelíbily.

Kdyby nezůstávala Hallie v mezích průměru, tak se z toho mohl stát dobrý film. Jelikož to nebylo příliš vtipné, zápletka nebyla žádná, tak jsem doufal v dobrý konec, a ten mě také příliš neohromil. Nechci říct, že by byl celý film špatný, ale rozhodně není dobrý. Kdyby se o Reese ti čtyři muži prali víc a bylo to nabité originálními scénami, tak by recenze vypadala jinak.