Exkluzivní recenze na novou teen komedii od režiséra Kay Cannon, Kazišuci

Exkluzivní recenze na novou teen komedii od režisérky Kay Cannon, Kazišuci

Do kín prichádza nová, typická, americká komédia, ktorej meno znie Kazišuci. Premiéra v Českej republike i na Slovensku je naplánovaná presne dvadsať dní po americkej premiére – 26.4. O réžiu sa po prvýkrát postarala Kay Canoon, ktorá má na konte scenáre ku všetkým trom filmom Ladíme. Ako som už spomínal, ide o klasickú tínedžerskú americkú komédiu, zasadenú do prostredia maturitného plesu. Hlavnými postavami sú traja rodičia a ich tri dcéry, ktoré sa rozhodnú prísť o panenstvo práve na ich maturiťáku. Medzi rodičmi môžeme nájsť Leslie Mann ako Lisu, alebo Johna Cenu ako Mitchella, u dievčat je to napríklad Kathryn Newton.

Exkluzivní recenze na novou teen komedii od režisére Kay Cannon, Kazišuci

Film začal veľmi svižne, nebol zbytočne naťahovaný a príjemne nás vtiahol do deja úvodnou scénou, kde sme sa dozvedeli, ako sa všetkých šesť hlavých postáv spoznalo. Hneď na to sme sa posunuli už do aktuálnej časovej línie, kde už mali dievčatá 18 rokov a pripravovali sa na ich najväčšiu noc života. Ako už býva tradíciou v takýchto filmoch, neobišlo sa to bez intímností a preto sa dievčatá dohodli, že každá z nich v tú noc bude mať sex. Dosť mi to pripomínalo Prcičky, kde tá dohoda v prvej časti znela podobne. Na druhej strane boli ale dvaja prehnane starostlivý rodičia, ktorí mi ale celkový dojem skôr trochu skazili a tretí, Hunter (Ike Barinholtz), ktorý sa konečne chcel s jeho dcérou zblížiť a celkovo mi z nich prišiel asi najzaujímavejší. John Cena bol pri drvivej väčšine vtipných scén, na druhej strane bol ale jeho herecký výkon dosť slabý, zatiaľ čo postava Leslie Mann mi už začínala pomaly liezť na nervy a keď sa ku koncu filmu konečne unormálnila, bol som za to neskutočne vďačný.

Prvá polovica bola poriadne naplnená vtipmi, hoci je rozhodne treba povedať, že pre starších divákov to až tak vtipné nemusí byť, ostatne ako všetky filmy na tento štýl. V druhej polovici už sa to ale trochu stratilo, úprimne musím povedať, že ma to trochu už začínalo aj nudiť a niektoré pasáže mi prišli pomerne zbytočné a ich jediným cieľom bolo asi len natiahnuť stopáž. Čo sa týka dievčenských predstaviteliek, ani jednej z nich asi nie je čo vytknúť, no myslím si, že ich zloženie mohlo byť pre diváka aj o niečo zaujímavejšie, rozhodne však nesklamalo ani toto. Mladšia generácia bola zobrazená dosť vierohodne

Záver filmu bol opäť klasický, asi sa nenájde nikto, kto by čakal niečo iné, avšak bol podľa mňa aspoň ukončený vtipne a celkovo si možno z tohto filmu môžu niečo odniesť aj rodičia, ktorí by sa našli práve v tých z filmu. Medzitulková scéna stála za to, takže divákom odporúčam ešte chvíľu po skončení počkať.