Nové pokračování snímku Ant-Man navazuje na události filmu Captain America: Občanská válka, kde se Scott v roli superhrdiny Ant-Mana také objevil. Zároveň jsme měli možnost se v Občanské válce setkat s obří verzí Ant-Mana, se kterou se setkáváme i v tomto nejnovějším snímku, který si s různými velikostmi našeho hlavního hrdina hraje dost. Scott musí nést v novém snímku následky svých činů a zároveň se pokouší skloubit tyto následky s jeho rodinným životem, tedy s jeho dcerou, kterou pravidelně vídá.

Exkluzivní recenze na film Ant-Man a Wasp

Ant-Man jako hrdina působí velmi lidsky, Scott je v podstatě obyčejným člověkem, který se zároveň pohybuje na hranici zákona, takže se nejedná o perfektního hrdinu. A teď ho vidíme v situaci otce, který chce mít ten nejlepší vztah se svou dcerou a svoje rozhodnutí staví právě na tom, jak to ovlivní jeho vztah s dcerou. Možná právě proto je zrovna tento superhrdina, tak blízko divákovi a působí na něj velmi sympaticky. Scott se ve filmu setkává se starými známými, ale potkáváme zde i nové postavy. Jednou z nich je samozřejmě záporný tajemný hrdina, s kterým jsme se ještě nikdy ani jako diváci nesetkali, a jenž je nám zde poprvé představen. Jako velké plus vidím právě tohoto záporáka filmu, jelikož jsme postupně seznámeni s jeho celý příběhem a není to pro nás jen neznámý špatný týpek, kterého hned musíme odsoudit k tomu nejhoršímu možnému osudu.

První Ant-Man se těšil velkému úspěchu, jak diváckému, tak i tomu od kritiků, a mně samotné se první díl také velice líbil, proto jsem měla od pokračování jistá očekávání a na pokračování jsem se moc těšila. Také v druhém Ant-Manovi je velký počet vtipných scén, přičemž právě to bych zahrnula zároveň k mínusům tohoto filmu, některé vtipy mi zkrátka nepřišly vtipné a přišly mi víc mířené na mladší obecenstvo, což je zvláštní vzhledem k tomu, že dialogy a příběh, podlé mého, zrovna na ty mladší diváky nemíří – soudě podle používaných výrazů a termínů. I když se mi právě humor Ant-Mana líbí a velký počet scén mě rozesmál i v tomto snímku, nad některými vtipy jsem mohla pouze zakroutit hlavou.

Co filmu musím pochválit, jsou akční scény a jejich provedení, mnohdy jsou tyto akční scény stavěny na nezvyklých okolnostech, např. právě to zvětšování se a zmenšování se hlavního hrdiny. A samozřejmě nesmím zapomenout ani na Wasp, tedy hlavní ženskou hrdinku, která Ant-Mana v novém snímku doprovází, jak už je podle názvu filmu jasné.