Každý fotbalový tým má svoji černou ovci. Pro klub Sparta Praha, alespoň pro ten seriálový, je takovou ovcí hráč Julius Lavický alias Lavi. Neohroženě lítá po mejdanech, pije, bere drogy a holky mění častěji než spodní prádlo… seriál Vyšehrad.

seriál vyšehrad 2017, Recenze na úspěšný internetový seriál Vyšehrad 3280421 img sport fotbal televize serial vysehrad herec jakub stafek julius lavicky v0

Seriál Vyšehrad, jak se Lavi postaví k tomu, když ho ze Sparty vyhodí, a on si bude muset hledat angažmá na nižších příčkách české fotbalové scény? Česká internetová televize Obbod svým způsobem navazuje na úspěšný seriál Okresní přebor. A seriál Vyšehrad do takového okresního přeboru se náš hrdina ze Sparty dostane. Laviho první reakce na FK Slavoj Vyšehrad diváka nepřekvapí. Velmi povedené jsou reakce jednotlivých postav na příchod v seriálu Vyšehrad nafoukané primadony Lavického do vyšehradského klubu.

seriál vyšehrad 2017, Recenze na úspěšný internetový seriál Vyšehrad 3424403

Nutno říct, že Jakub Štáfek se do role seriálu Vyšehrad opravdu opřel. Dříve se mihnul v několika seriálech (Ulice, Případy 1. Oddělení) ale dostal spíše menší role. V seriál Vyšehrad skvěle převzal prořízlý jazyk fotbalistů a povedená byla i jeho „vystoupení“ před spoluhráči z nového týmu. Uvidíme, zda do budoucna dostane další hlavní role, nebo mu v seriálu Vyšehrad nálepka Lavi zůstane do konce jeho kariéry.

seriál vyšehrad 2017, Recenze na úspěšný internetový seriál Vyšehrad b043cf3 143968 rgergreg 2048x0 shrink

Mezi další obsazené v seriálu Vyšehrad herce patří Jakub Prachař. V seriálu hraje Lavického fotbalového agenta a ztvárnil tak jednu z nejlepší scén v celém seriálu, kdy jakoby v rukavičkách tlumočí namyšlenému fotbalistovi, že jedinou nabídku dostal z vyšehradského týmu. Za zmínku stojí, že připravovaný seriál Vyšehrad se původně měl odehrávat na pozadí klubu Bohemians 1905 a v roli trenéra se měl objevit fanoušek klokanů Ivan Trojan. Každopádně trenér v podání Jiřího Ployhara stojí také za to a těžko spekulovat, jak by seriál Vyšehrad vypadal.