V roce 2014 vyšel Labyrint: Útěk, rok potom Labyrint: Zkoušky ohněm a loni se tato sci-fi trilogie dočkala třetí části Labyrint: Vražedná léčba. Takže pokud jste je neviděli, pravdepodobne se nebudete moc chytat na dej filmu.

Akční film, při jeho natáčení se zranil herec Dylan O’Brien, měl premiéru v našich kinech 25. ledna tohoto roku. Labyrint je teenagerská trilógia podľa kníh od spisovateľa Jamesa Dashnera. Posledný diel s názvom Vražedná liečba uzatvára dej v očakávanom kruhu.

Na začátku utíkali hrdinové z vězení do pustiny, která byla PNA zombie nakažených smrtící virem. Na konci se vracejí do centra tajemné organizace, která stojí za všemi událostmi. Jinak se změna neuskuteční. Úvodní honička aut, letadla a vlaku sice posílila, ale jakmile herci začnou hrát a říkat, nastává katastrofa. Výjimkou je Thomas Brodie – Sangster, který se od své první herecké role Laska nebeská propracoval přes Hru o trůny až po Star Wars: Síla se probouzí. Více méně do kin se nechodí na Labyrint, Hunger Games, Divergenci a ani jiné fantasy filmy kvůli hereckým výkonům, ale kvůli ději.

Třetí díl trilogie měl být v kinech ještě loni, ale po zranění hlavního představitele, které se stalo před dvěma lety se muselo čekat, až bude herec opět v poriadku. Premiéra filmu tak měla skoro roční zpoždění. Fanouškům trilogie zjevně nevadí, že hororové napětí mnohdy otřepané, včetně simulací v laboratoři nebo zombie rozpláclého na kapotě auta a že kompars všech herců by si mohl založit vlastní odbory. Poslední díl je zbytečně moc dlouhý.