Všechno nejhorší je thriller s hororovými prvky, který vyšel před Halloweenem v době, kdy strašidelné filmy jsou nejvíc v kurzu. Jak se filmu dařilo? Po finanční stránce velmi dobře. Vydělal přes 50 milionu dolarů a náklady na výrobu byly necelých 5 milionů dolarů. To je velmi dobrý výsledek vzhledem k tomu, že to byl pouze malý horor. Nyní si řekneme něco k ději, který je velmi jednoduchý. Hlavní hrdinka Tree se probudí v cizí posteli na chlapské koleji s kocovinou po divokém večírku. Jak prochází svým dnem, tak stihne urazit každého, kdo na ni promluví.

všechno nejhorší, happy death day:, half to death recenze, vsechno nejlhorsi recenze, vsechno nejhorsi film 2017 , christopher landon Všechno nejhorší: recenze lunch

Večer, kdy slaví své narozeniny, ji někdo s nepříliš strašidelnou maskou ubodá k smrti v podchodu. Hlavní hrdinka se probudí v cizí posteli na chlapské koleji s kocovinou po divokém večírku a příběh se opakuje. Ano, uvízla v časové smyčce. Začíná probuzením a končí smrtí. Teď musí najít svého vraha a zastavit ho. Chytrý nápad připomínající nejeden film. Mohu uvést například Na hromnice o den více, Na hraně zítřka nebo Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. Jestliže se její den opakuje pořád dokola, tak to nabízí režisérovi neomezené možnosti využít kreativitu a překvapit nás. Tady se mi spíš zdá, že nápadů měli spousty, ale nedotáhli je do konce.

všechno nejhorší, happy death day:, half to death recenze, vsechno nejlhorsi recenze, vsechno nejhorsi film 2017 , christopher landon Všechno nejhorší: recenze happy death day still 2

Možná je to tím, že film trvá hodinu a půl a nechtěli do toho zabrousit, nebo jim stačilo to nakousnout. Kdo ví, ale třeba nápad, že po každé smrti je slabší rozhodně neplatil při posledním dnu v časové smyčce. Všechno nejhorší se nebojí ze sebe udělat trochu srandu a zmínit na konci film s Billem Murrayem s podobným nápadem (Na hromnice o den více). To je to, co se mi na filmu líbilo. Není to strašidelný horor, ale spíše film s hororovými prvky, u kterého se párkrát leknete. Po komediální stránce se filmu Všechno nejhorší daří.

všechno nejhorší, happy death day:, half to death recenze, vsechno nejlhorsi recenze, vsechno nejhorsi film 2017 , christopher landon Všechno nejhorší: recenze happy death day filming locations williams hall

Herecké obsazení ani výkony nejsou nijak závratné, ale to vůbec nevadí, protože to má spíš být film, u kterého nebudete muset příliš myslet. Vraha není těžké uhodnout, tak si sedněte a užívejte film. Další věc, která se mi líbila, bylo ponaučení, které tam zaznělo. Když sfoukávala svíčku, tak si přála ZÍTŘEK. Upřímně to na mne zapůsobilo, protože to je to, co všichni chceme – mít nějaký zítřek. Zároveň když pak vidíte, jak se dokázala vypořádat s tím dnem s hravostí, tak si uvědomíte, jaký je to dar. Tím vám chci naznačit, že horor od toho čekat nemůžete, ale tam naštěstí Všechno nejhorší nemířilo. Kdyby ano, tak by silně selhalo.