Studio Marvel má určitě jedno z nejúspěšnější filmových portfolií současnosti a mezi ně určitě patří i Guardians of the Galaxy.

strážci galaxie vol. 2 film strážci galaxie vol. 2 recenze, recenze na film strážci galaxie vol. 2 2018, film strážci galaxie vol. 2 2017, studoi marvel, film guardians of the galaxy vol. 2, režie: james gunn, hrají: chris pratt, zoe saldana, dave bautista, bradley cooper, vin diesel, michael rooker, karen gillan, pom klementieff, kurt russell, elizabeth debicki, chris sullivan, sean gunn, sylvester stallone, evan jones, stephen blackehart, steve agee, tommy flanagan, rhoda griffis, hilty bowen, aramis knight, elizabeth ludlow, gregg henry Strážci Galaxie Vol. 2|Guardians of the Galaxy Vol. 2: Recenze bqxtcjxpja8jj8rqnxdb

Totéž platí určitě i o mega úspěšné sérii Strážců Galaxie, první díl byl opravdu povedený a tak tvůrci a herci opravdu měli těžké na toto navázat. Režisér James Gunn v sobě našel to nejlepší a my jsme se tak mohli dívat na skvělou a šílenou akci, plnou opravdu vtipným humorem. Za to mohl opravdu dobrý scénář ale hlavně herci, které si tvůrci dobře vybrali a Vy jim věříte každou rvačku a hlášku.

strážci galaxie vol. 2 film strážci galaxie vol. 2 recenze, recenze na film strážci galaxie vol. 2 2018, film strážci galaxie vol. 2 2017, studoi marvel, film guardians of the galaxy vol. 2, režie: james gunn, hrají: chris pratt, zoe saldana, dave bautista, bradley cooper, vin diesel, michael rooker, karen gillan, pom klementieff, kurt russell, elizabeth debicki, chris sullivan, sean gunn, sylvester stallone, evan jones, stephen blackehart, steve agee, tommy flanagan, rhoda griffis, hilty bowen, aramis knight, elizabeth ludlow, gregg henry Strážci Galaxie Vol. 2|Guardians of the Galaxy Vol. 2: Recenze guardians of the galaxy rocket raccoon character poster

Za tento fakt mohli výborní herci, Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Bradley Coope a Vin Diesel, mimochodem jeho hláška „Já jsem Gruth! “  je již legendární a naštěstí je tu i v druhém díle a určitě si Grutha budete chtít pořídit domů i Vy! Opravdu je sladký.

Hned po něm je Chris Pratt, který má znovu plno průpovídek, na které určitě nezapomenete. Stejně tak nezapomenete ani na zcela úchvatnou doprovodnou hudbu, která je i po druhé prvotřídní a dokonale vykreslí situaci a myšlenku celé scénky. Díky skvělému soundtracku a celkem obstojné délce stopáži, za chvíli už budete u konce a ani nebudete vědět jak.

strážci galaxie vol. 2 film strážci galaxie vol. 2 recenze, recenze na film strážci galaxie vol. 2 2018, film strážci galaxie vol. 2 2017, studoi marvel, film guardians of the galaxy vol. 2, režie: james gunn, hrají: chris pratt, zoe saldana, dave bautista, bradley cooper, vin diesel, michael rooker, karen gillan, pom klementieff, kurt russell, elizabeth debicki, chris sullivan, sean gunn, sylvester stallone, evan jones, stephen blackehart, steve agee, tommy flanagan, rhoda griffis, hilty bowen, aramis knight, elizabeth ludlow, gregg henry Strážci Galaxie Vol. 2|Guardians of the Galaxy Vol. 2: Recenze Mantis Guardian of the Galaxy Vol

A věřte že konec je opět dechberoucí a dojemný a osudový, že jsem sotva zadržel slzy. I v tomto případě si musíte počkat na potitulkovou scénu, kde se objeví někdo, koho jste určitě nečekali!