Víte, kdo spoluovládá naši republiku od roku 1993? Přeci legendární Tooonda Blaaaník! Ten se nezaleká nikoho ani ničeho. Když zjistí, jakou cenu má prezidentský podpis, vrhá se do víru honby za funkcí hlavy českého státu.

Prozatím byl spíše jejím krkem. Otáčel hlavami v celé republice. Hlavami politiků, a to zejména ze zákulisí, jako lobbista. Přišel ale čas, aby vystoupil ze šedého stínu a dal všanc svůj obličej.  Vlivný Blaník se vydává mezi lidi, aby tak poznal je i jejich problémy. Tedy starosti obyčejných lidí. A že toho Tonda nenabízí málo. Tak třeba máslo a lithium do každé rodiny! Důchody jako v Německu! Film Prezident Blaník není pouze „protažená“ Kancelář Blaník na osmdesát minut, jak by někteří mohli očekávat.

Divákovi se dostane plnohodnotný celovečerní film, který zaujme jak jednotlivými krátkými gagy, scénkami, tak celkovým příběhem. Obojí spolu souzní. Není minuty, kdy by se člověk alespoň nepousmál nějaké narážce nebo vtipu s odkazem na současnou politickou scénu. Jak se říká, špatná reklama. Jak se říká, špatná reklama také reklama. V tomto ohledu dostala největší prostor trojice politických aktérů a zároveň protagonistů filmu Zeman-Babiš- Okamura.

A Blaník je nešetři. Kromě nich je pochopitelně viditelná také staré známé trio Blaník-Lenka- Žížala. Tedy lobbista, asistentka (která umí tak skvělé kafe) a asistent (který to občas po****). Ani v tomto případě Žížala nezklame. Podpisy nutné pro přímou volbu prezidenta se nedostanou na ministerstvo včas. Lobbista se musí obrátit k podpoře některého z kandidátů. Aby zjistil kterého, se všemi se nejednou osobně potkává na debatách. A kterého si nakonec vybral? Nechte se překvapit a zajděte si na příběh Tondy Blaníka do kina!