Úplně obyčejná a pravidelná cesta vlakem z práce domů se zničehonic změní na napínavý boj o holý život. Hlavní roli tohoto akčního thrilleru získal Liam Neeson, jeho napínavou jízdu vlakem řídí strojvedoucí (režisér) Jaume Collet – Serra. Tato spolupráce není jejich první. Už spolupracovaly i na filmech Noční běžec, Non – Stop nebo Neznámý.

cizinec ve vlaku recenze, film cizinec ve vlaku recenze , recenze filmu cizinec ve vlaku 2018, recenze filmu cizinec ve vlaku, film the commuter 2018, recenze filmu the commuter, novy film the commuter recenze, herec liam neeson, novy film herce liam neeson, režie: jaume collet-serra, hrají: liam neeson, vera farmiga, sam neill, patrick wilson, elizabeth mcgovern, jonathan banks, killian scott, dean-charles chapman, shazad latif, clara lago, florence pugh, andy nyman, letitia wright, roland møller, adam nagaitis, colin mcfarlane, kobna holdbrook-smith, jamie beamish, damson idris, anthony milton, graham curry, zaak conway Cizinec ve vlaku | The Commuter: Recenze electric dreams the commuter

Michael McCauley si žije svůj spokojený rodinný život bez jakýchkoliv změn. Je prodejcem pojištění, žije spolu se svou rodinou za městem a do práce dochází vlakem. Trvá to už deset let, každý den, což odešel od policie. Dnešní den nebyl pro něj právě nejšťastnější a těší se domů na svou rodinu. Při nástupu do vlaku zdraví průvodce i spolucestující.

cizinec ve vlaku recenze, film cizinec ve vlaku recenze , recenze filmu cizinec ve vlaku 2018, recenze filmu cizinec ve vlaku, film the commuter 2018, recenze filmu the commuter, novy film the commuter recenze, herec liam neeson, novy film herce liam neeson, režie: jaume collet-serra, hrají: liam neeson, vera farmiga, sam neill, patrick wilson, elizabeth mcgovern, jonathan banks, killian scott, dean-charles chapman, shazad latif, clara lago, florence pugh, andy nyman, letitia wright, roland møller, adam nagaitis, colin mcfarlane, kobna holdbrook-smith, jamie beamish, damson idris, anthony milton, graham curry, zaak conway Cizinec ve vlaku | The Commuter: Recenze 122119

Vlak se postupně rozbíhá a ještě nic nenasvědčuje tomu, že by to měla být jiná jízda a že si bude muset Michael McCauley sáhnout nejen na dno svých fyzických, ale především psychických sil. Po chvilce si ke němu přisedne pěkná žena (Vera Farmiga) a položí mu sice jednoduchou, ale zato zvláštní otázku: ʺCo jste za člověka?˝

cizinec ve vlaku recenze, film cizinec ve vlaku recenze , recenze filmu cizinec ve vlaku 2018, recenze filmu cizinec ve vlaku, film the commuter 2018, recenze filmu the commuter, novy film the commuter recenze, herec liam neeson, novy film herce liam neeson, režie: jaume collet-serra, hrají: liam neeson, vera farmiga, sam neill, patrick wilson, elizabeth mcgovern, jonathan banks, killian scott, dean-charles chapman, shazad latif, clara lago, florence pugh, andy nyman, letitia wright, roland møller, adam nagaitis, colin mcfarlane, kobna holdbrook-smith, jamie beamish, damson idris, anthony milton, graham curry, zaak conway Cizinec ve vlaku | The Commuter: Recenze claralago

Pod vlivem jejího osobního kouzla a obálky s penězi se Michael dá vtáhnout do nebezpečné a smrtící hry. Musí v jedoucím vlaku najít osobu, která do něj nepatří. Pokud se mu to nepodaří, přijde o svou rodinu, pokud bude úspěšný, dostane odměnu. Vlak uhání, vzdálenost do cíle se krátí a tajemný vládce smrtelné hry ho sleduje. Než vlak zastaví v cíli, situace ve vlaku je šílená a je plná honiček, bitev a střelby. Je to jen hra nebo promyšlený zločin? Kdo je tajný vládce hry a proč ho má hledat? Temná atmosféra ve vlaku není až tak komfortní jako luxusní Orient Express.