Britská tajná agentka MI6 Lorraine Broughton je poslaná do Berlína získat tajný seznam tajných agentů, zachránit běžence a odhalit ruského špiona. Zní to tak, že je vše tajné…

film atomic blonde: bez lítosti 2017, recenze na film atomic blonde: bez lítosti 2017, film atomic blonde: bez lítosti 2017, akční / mysteriózní / thriller německo / Švédsko / usa, 2017, 115 min režie: david leitch předloha: antony johnston (komiks) scénář: kurt johnstad kamera: jonathan sela hudba: tyler bates hrají: charlize theron, james mcavoy, john goodman, sofia boutella, toby jones, eddie marsan, roland møller, jóhannes haukur jóhannesson, attila Árpa, daniel bernhardt, james faulkner, declan hannigan, lili gesler, bill skarsgård, til schweiger, Atomic Blonde: Bez lítosti: recenze Z2FsbGVyeU9yaWdpbmFsLzIwOTYwOQ

Během sledování Atomic Blonde: Bez lítosti se před vámi dokáže dokonce utajit celý děj. Výborná akční scéna ve dvou třetinách filmu vás z nudy určitě vyvede, ale moc dalšího ne.

Charlize Theron (můžete znát z Rychle a Zběsile 8 nebo Šíleného Maxe: Zběsilá jízda) si jako producentka Atomic Blonde: Bez lítosti najala Davida Leitche (spolurežiséra prvního Johna Wicka), aby natočili ženskou verzi Johna Wicka. Jenže John Wick sázel na velmi jednoduchý děj – pomstít se za zabitého psa a ukradené auto. Tady se vše komplikuje a začnete se v tom ztrácet.

film atomic blonde: bez lítosti 2017, recenze na film atomic blonde: bez lítosti 2017, film atomic blonde: bez lítosti 2017, akční / mysteriózní / thriller německo / Švédsko / usa, 2017, 115 min režie: david leitch předloha: antony johnston (komiks) scénář: kurt johnstad kamera: jonathan sela hudba: tyler bates hrají: charlize theron, james mcavoy, john goodman, sofia boutella, toby jones, eddie marsan, roland møller, jóhannes haukur jóhannesson, attila Árpa, daniel bernhardt, james faulkner, declan hannigan, lili gesler, bill skarsgård, til schweiger, Atomic Blonde: Bez lítosti: recenze Z2FsbGVyeU9yaWdpbmFsLzIwOTU5Mw

Děj se odehrává před pádem Berlínské zdi, kdy každý jede na sebe a nemůže nikomu věřit. Proto není divu, že je ve Atomic Blonde: Bez lítosti spoustu zrad, podvodů a intrik. Dodává to na atmosféře a akční scény jsou dělané tak přesvědčivě, že to přináší realistický závan boje do doby dnešních filmů, kdy ženy dají muži dvakrát pěstí a hned leží na zemi. Charlize je úžasná herečka, takže co se týče hereckého výkonu, tak nemohu nic vytknout. Její kolega James McAvoy, kterého můžete znát z filmů X-Men, je nezajímavý a nechápete jeho roli.

film atomic blonde: bez lítosti 2017, recenze na film atomic blonde: bez lítosti 2017, film atomic blonde: bez lítosti 2017, akční / mysteriózní / thriller německo / Švédsko / usa, 2017, 115 min režie: david leitch předloha: antony johnston (komiks) scénář: kurt johnstad kamera: jonathan sela hudba: tyler bates hrají: charlize theron, james mcavoy, john goodman, sofia boutella, toby jones, eddie marsan, roland møller, jóhannes haukur jóhannesson, attila Árpa, daniel bernhardt, james faulkner, declan hannigan, lili gesler, bill skarsgård, til schweiger, Atomic Blonde: Bez lítosti: recenze Z2FsbGVyeU9yaWdpbmFsLzIwOTYwMg
Její fyzické výkony jsou úžasné, stane se z ní vlastně boxovací pytel. Naštěstí pro nás se nebojí úder vrátit! Hodí ji do řeky, nechá do sebe kopat a mlátit, ale zároveň se probojuje skrz policejní hlídku nebo skupinu německých špionů v panelovém domě. Pak se koupe v ledové vodě, aby se stihla alespoň trochu zotavit.

film atomic blonde: bez lítosti 2017, recenze na film atomic blonde: bez lítosti 2017, film atomic blonde: bez lítosti 2017, akční / mysteriózní / thriller německo / Švédsko / usa, 2017, 115 min režie: david leitch předloha: antony johnston (komiks) scénář: kurt johnstad kamera: jonathan sela hudba: tyler bates hrají: charlize theron, james mcavoy, john goodman, sofia boutella, toby jones, eddie marsan, roland møller, jóhannes haukur jóhannesson, attila Árpa, daniel bernhardt, james faulkner, declan hannigan, lili gesler, bill skarsgård, til schweiger, Atomic Blonde: Bez lítosti: recenze Z2FsbGVyeU9yaWdpbmFsLzIwNzQ4Ng
Vše je to prolínané s přítomností, kdy je Lorraine vyslýchána svým nadřízeným a někým ze CIA. David Leitche zajisté dokáže natočit akční film, ale tady se neúspěšně pokoušel kolem něj vybudovat děj.

Překvapivé je, že je to adaptace novely od Anthonyho Johnstona s názvem „The Coldest City“. Atomic Blonde: Bez lítosti končí třemi nebo čtyřmi konci a nechápete, co se děje.