Nesmírně lákavé sci-fi z dílny Alexa Garlanda, autora dnes už více než tři roky starého filmu Ex Machina, měl mít původně premiéru ještě loni. No jak je již známo, bohužel nestalo se tak. Filmová novinka Annihilation má mezi sci-fi fanoušky jen samé dobré ohlasy. Na režisérskou židli si sedl Alex Garland, který se podílel i na scénáři. Film natočili podle knižní trilogie Southern Reach (konkrétně z první části) od spisovatele Jeffa VanderMeera.

Exkluzivní recenze na sci-fi film Annihilation, adepta na nejlepší film roku annihilation Exkluzivní recenze na sci-fi film Annihilation, adepta na nejlepší film roku annihilation natalie portman still1 720px

Exkluzivní recenze na sci-fi film Annihilation, adepta na nejlepší film roku

Statečná vědkyně , kterou si zahrála skvělá oscarová herečka Natalie Portman, se dá na misi, aby odkryla tajemství mysteriózní oblasti známé jako Area X. Area X je místem, kde skutečnost ztrácí svou reálnou podstatu a chování lidí, kteří se v nej ocitnou se častokrát změní k nepoznání. Stalo se to i Leninmu manželovi, který byl součástí jedné vyprávy. Nebojácná Lena se rozhodla proto vypátrat důvod této tajemné záhady. Spolu se svými kolegyněmi se po zuby ozbrojili a kráčejí do záhadného a mysteriózního nebezpečí.

Exkluzivní recenze na sci-fi film Annihilation, adepta na nejlepší film roku annihilation Exkluzivní recenze na sci-fi film Annihilation, adepta na nejlepší film roku annihilation e1519666174302

Do této nebezpečné oblasti se vydalo už jedenáct expedičných výprav, ale každé z nich postihl krutý a krvavý konec. Všichni členové expediční výpravy buď spáchali sebevraždu, zabili se navzájem nebo po návratu ze záhadné oblasti všichni zemřeli na nějaký neznámý druh agresivní rakoviny. Ve filmu můžeme sledovat další, tedy dvanáctou expedici, kterou tvoří vědkyně s rozličným zaměřením. Jejich úkolem je pozorovat terén a přinést různé exempláře. Vědecké pozorování je ale přivede k nálezům, které změní jejich pohled na dosud poznané věci.

Exkluzivní recenze na sci-fi film Annihilation, adepta na nejlepší film roku annihilation Exkluzivní recenze na sci-fi film Annihilation, adepta na nejlepší film roku Annihilation 1

Ve filmu si zahráli herci jako například Natalie Portman, Tina Rodriguez, Jennifer Jason Leigh, Tuva Novotny, Oscar Isaac, Tessa Thompson, Sonoya Mizuno, David Gyasi, John Schwab, Benedict Wong, Cosmo Jarvis, Honey Holmes, Crystal Clarke, Bern Collaco. Premiéra filmové novinky byla ve Slovenské republice 22. února 2018. Pokud jste ještě tento skvělý sci-fi  film neviděli, stále si ho můžete prohlédnout v našich kinech.