Jeden z najočakávanejších filmov tohto roka, ak nie aj najočakávanejší konečne uzrel svetlo sveta ! Prvá časť vyvrcholenia série Avengers, ktorá trvá takmer 150 minút sa bez pochýb zapíše do histórie kinematografie veľkými písmenami. Už trailery a ich trhanie rekordov predpokladali niečo obrovské, no po zhliadnutí filmu si dovolím tvrdiť, že to všetko ešte porastie.

Exkluzivní recenze na nejočekávanější film roku 2018, Avengers: Infinity War film avengers: infinity war Exkluzivní recenze na nejočekávanější film roku 2018, Avengers: Infinity War vengadores infinity war

Exkluzivní recenze na nejočekávanější film roku 2018, Avengers: Infinity War

Celé to začalo postupným budovaním jednotlivých postáv – Hulk, Iron Man, Captain America, Thor a v roku 2012 prvým filmom spájajúci celé zoskupenie Avengers. Myslím, že viac predstavovať netreba a po šiestich rokoch sme sa dočkali prvej z dvoch častí zakončenia, do ktorého už sa pripojili aj medzičasom nový hrdinovia – Strážcovia Galaxie, Spider-Man alebo Black Panther. Réžie sa ujali bratia Joe a Anthony Russovci, ktorí predtým mali na starosti dva filmy so Stevom Rogersom (Captain America) – Winter Soldier a Civil War. A opäť potvrdili svoje kvality. Práve Civil War je takým medzifilmom medzi Avengers 2 a Infinity War, keďže sa tam udialo dosť vecí, na ktoré v tomto filme bolo čiastočne nadviazané.

Exkluzivní recenze na nejočekávanější film roku 2018, Avengers: Infinity War film avengers: infinity war Exkluzivní recenze na nejočekávanější film roku 2018, Avengers: Infinity War 17avengers trailer1 master768

Ako sme už z trailerov vedeli, hlavným záporákom tohto filmu bude Thanos, ktorého cieľom je získať všetky kamene nekonečna a nastoliť, podľa neho, pokoj v celom vesmíre. Pre mňa osobne bol Thanos jednou z najzaujímavejších negatívnych postáv akú som kedy videl a celkovo sa mi jeho postava veľmi páčila a aj jeho čas na plátne bol podľa mňa vyriešený úplne dokonalo. Dokonalo zladené bolo podľa mňa aj celkové preskakovanie medzi scénami a to, že nie všetci Avengeri boli úplne pokope, ale film sa odohrával na väčšom množstve miest naraz. Aj to prispelo k tomu, že počas celých dvoch aj pol hodín nebola jediná scéna, pri ktorej by mal človek nejaký čas na uvoľnenie alebo by pocítil nudu. Infinity War bolo naozaj plné akcie a napätia, čo napokon aj avizovali všetky dostupné trailery.

Exkluzivní recenze na nejočekávanější film roku 2018, Avengers: Infinity War film avengers: infinity war Exkluzivní recenze na nejočekávanější film roku 2018, Avengers: Infinity War landscape 1522945866 atb3280 v6441112

Všetci noví superhrdinovia do filmu podľa mňa zapadli veľmi dobre – Strážcovia Galaxie priniesli ich tradičný humor, ktorý to celé veľmi dobre dopĺňal a prelínal, hoci je jasné, že tento humor časť ľudí rado nemá. Doktor Strange aj Black Panther boli jednými z najhlavnejších postáv tohto filmu, Strange ponúka veľmi zaujímavé schopnosti a to najhlavnejšie – kameň času, zatiaľ čo Black Panther ponúkol do hry kráľovstvo – Wakandu, kde sa značná časť film aj odohráva a Spider-Man pokračuje v budovaní vzťahov s Iron-Manom. Potešilo znovunavrátanie Thora s Hulkom, čo už ale avizoval práve Thorov film Ragnarok.

Exkluzivní recenze na nejočekávanější film roku 2018, Avengers: Infinity War film avengers: infinity war Exkluzivní recenze na nejočekávanější film roku 2018, Avengers: Infinity War r0voktt9gtxhkk9m2mb7

Chémia medzi postavami bola podľa mňa fakt výborná, réžia to všetko výborne ukočírovala a musím povedať, že počas niektorých častí filmu som mal aj poriadne zimomriavky, pretože sa každú chvíľu dialo niečo naozaj epické. Jednoducho povedané, všetko do seba zapadlo presne tak ako malo a urodil sa naozaj dokonalý mega-film s minimálnym množstvom chýb, ktoré si pri tom množstve fantastických záberov ani len nestihnete poriadne všimnúť. Musím povedať, že prvé dva Avengerské filmy mi oproti tomuto prídu len ako slabučký odvar a už teraz sa nemôžem dočkať budúcoročného vrcholu. Tento film sa podľa mňa totižto právom zaradí medzi najlepšie filmy, ktoré uzreli svetlo sveta a pre mňa osobne sa stal top filmom. A to teda nie som žiadnym veľkým fanúšikom Marveloviek. Koniec filmu bol viac než zaujímavý, no myslím si, že o rok sa nám všetko pekne ukáže a vysvetlí.